نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 92 اعلام شد/چند تذکر به پذیرفته‌شدگان



نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 92 , آزمون ارشد

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 92 اعلام شد/چند تذکر به پذیرفته‌شدگان

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 92، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از روز دوشنبه 27 آبان ماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در یکی از روزهای دو‌شنبه و یا سه‌شنبه 27 یا 28 آبان ماه انجام می‌شود، بنابراین پذیرفته‌شدگان باید با به همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی برای ثبت‌نام به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

وی افزود: البته داوطلبان باید برای اطلاع از هرگونه موارد احتمالی(اعم از برنامه زمانی جدید برای ثبت‌نام و یا مدارک) قبل از مراجعه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش محل قبولی به وب‌سایت این دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی در خصوص داوطلبان رشته محل‌های بورسیه و یا شرایط خاص، اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کد رشته محل‌های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص از موسسات هستند و فهرست اسامی آنان منتشر شده است، باید برای انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: پذیرفته شدگان این مرحله که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود، بر این اساس قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.

وی افزود: همچنین آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت این سازمان درج شده، حتی در صورت عدم ثبت‌نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی 93 را ندارند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان خاطرنشان کرد: عدم مراجعه در زمان‌های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

/ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------