پاسخ دانشگاه پیام‌نور به نحوه پاسخگویی به مشکلات آموزشی دانشجویان



پيام نور ,اخبار دانشگاه پيام نور

پاسخ دانشگاه پیام‌نور به نحوه پاسخگویی به مشکلات آموزشی دانشجویان

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور در پاسخ به مشکل دانشجویان در زمینه ارتباط با دانشگاه برای رفع مشکلات آموزشی، گفت: دانشجویان برای رفع مشکلات خود به جای مراجعه به سازمان مرکزی باید به مراکز و واحدهای خودشان مراجعه کنند.

دل‌افکار ، با بیان اینکه سازمان پیام‌نور مشغول انجام کارهای ستادی است و نمی‌تواند پاسخگو تمامی دانشجویان باشد، تصریح کرد: در هر مرکز افرادی پاسخگوی نیاز دانشجویان هستند و دانشجویان برای رفع مشکلات خود باید به مرکز آموزشی خودشان مراجعه کنند.

وی درباره مشکلات انتخاب واحد دانشجویان این واحد آموزشی گفت: با توجه به اینکه تعداد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور زیاد است و در هنگام انتخاب واحد ترافیک سنگینی در اینترنت به وجود می‌آید، بسیاری از دانشجویان با مشکل روبرو می‌شوند.

دل‌افکار افزود: دانشگاه پیام‌نور برای رفع مشکلات دانشجویان در زمینه انتخاب واحد دانشجویان، تاریخ انتخاب واحد دانشجویان قدیمی را تا 22 شهریور ماه تمدید کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به پاسخگویی حضوری معاون و مدیران آموزشی در روزهای چهارشنبه به دانشجویان، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با اعلام وقت قبلی برای رفع مشکلات خاص در سازمان پیام‌نور حضور یابند تا پس از بررسی‌های لازم برای رفع مشکل آنها تصمیماتی اتخاذ شود.

دل‌افکار در پایان با بیان اینکه کلاس‌های دانشجویان از 16 شهریور ماه آغاز شده است، اظهارکرد: از این تاریخ کلاس‌ها به طور رسمی در حال برگزاری است. /ايسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------