تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری 94



اخبار,اخبار دانشگاه ,سازمان سنجش

به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبین مجاز به انتخاب رشته که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند مهلت انتخاب رشته و ثبت کدرشته محل های انتخابی تا ساعت 24 روز یکشنبه تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که مهلت انتخاب رشته و تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394 دانشگاه ها تا ساعت 24 روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه تمدید شد.

حسین توکلی امروز (پنج شنبه) در گفت و گو با ایرنا گفت: تا ساعت 8 صبح امروز از تعداد 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 ، تعداد 23 هزار و 603 داوطلب انتخاب رشته خود را انجام دادند؛ به عبارت دیگر در حدود 42 درصد از داوطلبین مجاز نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبین مجاز به انتخاب رشته که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند مهلت انتخاب رشته و ثبت کدرشته محل های انتخابی تا ساعت 24 روز یکشنبه تمدید شد.

وی تاکید کرد: داوطلبان ضرورت دارد براساس اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و همچنین اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که از ساعت 18 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد ، برای انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی گفت: آن دسته از داوطلبان مجازی که پیش از این انتخاب رشته خود را انجام داده بودند نیز می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در صورت لزوم نسبت به ویرایش و اصلاح کدرشته محل های قبلی خود تا پایان روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه اقدام کنند.

 

اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------