زمان آغاز ثبت نام کاردانی فنی و حرفه‌ای



اخبار,اخبار دانشگاه , ثبت نام کاردانی فنی و حرفه‌ای

هر داوطلب برای ثبت‌نام باید در تاریخ مقرر ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نموده و بعد از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام مبادرت نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی 94 از یکشنبه،13 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی 94 از یکشنبه،13 اردیبهشت‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا روز یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان می‌توانند با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش درمورد تاریخ ثبت نام که از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه منتشر می‌گردد و مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه روی سایت قرار می‌گیرد و با توجه به اطلاعیه حاوی شرایط و ضوابط ثبت نام و پذیرش دانشجو که در روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می‌گردد در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه درمورد فرآیند ثبت‌نام توضیح داد: هر داوطلب برای ثبت‌نام باید در تاریخ مقرر ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نموده و بعد از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام مبادرت نمایند.

توکلی درمورد هزینه ثبت‌نام نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه منحصرا به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد،داوطلبان باید به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 15 هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد:چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشد لازم است علاوه بر پرداخت 15 هزار تومان، مبلغ 4000 تومان دیگر برای دوره‌های مذکور پرداخت کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با بیان اینکه آزمون مذکور در صبح روز جمعه،16 مرداد برگزار می‌شود در مورد زمان توزیع کارت گفت:کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از سه شنبه 13 مرداد لغایت پنجشنبه 15 مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------