آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

متقاضیان دوره بدون آزمون ارشد هم می توانند در کنکور شرکت کنند



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون کارشناسی ارشد

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند در کنکور شرکت کنند.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از کاربران خبرآنلاین در آستانه کنکور ارشد دانشگاه آزاد این سوال را داشت که آیا متقاضیان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد هم می توانند در کنکور شرکت کنند یا نه.

او سوال خود را این طور مطرح کرده بود: «من با معدل 19.05 از دانشگاه آزاد درحال فارغ التحصیلی هستم. با توجه به معدلم در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کردم و کارت آن را گرفتم. می خواستم بدانم کسانی که با استفاده از شرط معدل می خواهند در دانشگاه آزاد پذیرفته شوند می توانند در آزمون ارشد هم شرکت کنند؟»

مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ این سوال را این طور می دهد: متقاضیان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد به دلیل این که اطمینان ندارند که با استفاده از شرط معدل می توانند پذیرفته شوند یا خیر، می توانند در کنکور ارشد ثبت نام کنند.

کسانی هم که در دوره بدون آزمون ارشد ثبت نام کرده اند، بعد از فارغ التحصیلی می توانند مدارک خود را ارائه دهند که این مرکز طبق استعلام، آن ها را واجد شرایط تشخیص می دهد.

اخبار دانشگاه - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------