فعاليت آموزشي مرکز نصير غيرقانوني است



اخبار , اخبار دانشگاه ,دانشگاه علمي‌كاربردي

 

اخبار دانشگاه -دانشگاه علمي‌كاربردي اعلام کرد:
فعاليت آموزشي مرکز نصير غيرقانوني است

رئيس مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و آموزش‌هاي خاص دانشگاه جامع علمي‌كاربردي گفت: فعالیت آموزشي (سطح عالي) مجري فاقد مجوز، موسوم به «نصير» غيرقانوني است.

مهندس معصوميان با اشاره به اینکه براساس تفويض مديريت آموزش‌هاي عالي آزاد از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به اين دانشگاه در ارتباط با فعاليت‌هاي آموزشي مجري تصمیم گیرنده است، افزود: مجوز اجراي دوره‌هاي آموزشي عالي آزاد در اختيار اين مركز و با توجه به صلاحيت‌هاي علمي و ساير شرايط متقاضيان صادر مي‌ شود و تاكنون به علت عدم احراز صلاحيت، چنين مجوزي به مجري موسوم به «نصير» اعطا نشده است.

وی یادآور شد: با توجه به فعاليت گسترده مجري فاقد مجوز موسوم به «نصير» و عدم آگاهي ‌بخشي از متقاضيان شركت در كلاس‌هاي آمادگي و آزمون كارشناسي ارشد و دكتري نسبت به عملكرد اين گونه مجريان تاکید می شود که اقدامات و فعاليتهاي آموزشي در سطح عالي كه توسط موسسه موسوم به «نصير» از جمله برگزاري كلاس‌هاي حضوري غيرقانوني است.

معصومیان تأكيد كرد: متقاضيان شركت در آزمون و كلاس‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري براي اطمينان از اينكه چه مؤسساتي تحت نظارت وزارت علوم دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند به پرتال اين مركز به آدرس: www.uast.ac.ir\AmozeshAle_khas مراجعه کنند.

وی يادآور شد: با هماهنگي مراجع ذي‌صلاح انتظامي نسبت به متوقف کردن فعاليت غيرقانوني اين مجري، اقدامات بازدارنده در حال پيگيري است.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------