ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و موسسات غیرانتفاعی سال 92 از اول دی آغاز می شود



اخبار ,اخباردانشگاه ,ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور

 

اخبار دانشگاه - ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و موسسات غیرانتفاعی سال 92 از اول دی آغاز می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در آزمون سراسری سال 1392 از روز اول دی ماه آغاز می شود.

«حسین توکلی» روز یکشنبه اظهار داشت: تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392، ثبت نام و شرکت کرده اند و یا حتی در این آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، متقاضی شوند.
 
وی توضیح داد: این مرحله تکمیل ظرفیت برای پذیرش دانشجو در ترم بهمن سال 92 در برخی از کد رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و همچنین برخی از کد رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 1392اجرا می شود و پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی صورت خواهد گرفت.
 
توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه مربوط به شرایط و ضوابط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت برخی رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در تاریخ 25 آذرماه 92 بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.
 
سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان می توانند از روز یکشنبه، اول دی ماه تا پنجشنبه، پنجم دی ماه 92 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به ثبت نام نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------