تمدید مهلت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی



اخبار ,اخبار دانشگاه ,دانشگاه علمی کاربردی

 

اخبار دانشگاه - تمدید مهلت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1392 به مدت پنج روز و تا پایان روز یکشنبه، هشتم دی ماه خبر داد.

 حسین توکلی روز سه شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای علمی کاربردی بهمن ماه 92 اقدام نکرده اند ترتیبی داده شد تا مهلت ثبت نام این دوره ها به مدت دو روز تمدید شود.

وی افزود: داوطلبان حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه، هشتم دی ماه فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش، نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، خریداری کارت اعتباری به صورت اینترنتی و تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است هنگام مراجعه به سایت سازمان سنجش با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال شده است نسبت به پرداخت مبلغ 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی درخصوص چگونگی گزینش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای علمی کاربردی اظهار داشت:

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

پذیرفته شدگان نهایی این دوره ها به عنوان دانشجوی نیمسال دوم تلقی می شوند و از بهمن ماه 92 در کلاس های درس مرکز علمی کاربردی محل قبولی خود حاضر خواهند شد.

مهلت ثبت نام از متقاضیان پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای علمی کاربردی از روز چهارشنبه، 27 آذرماه آغاز شده و تا صبح امروز، بیش از 55 هزار نفر برای پذیرش در این دوره ها در سایت اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام کرده اند. 

اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------