تمدید مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید



اخبار,اخبار دانشگاه ,تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی

 

اخبار دانشگاه - تمدید مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید

مهلت ثبت نام از داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1392 تا روز چهارشنبه، 25 دی ماه تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه به ایرنا گفت: داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای (آموزشکده های فنی و حرفه ای) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نکرده اند و همچنین داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده ولی نیاز به ویرایش رشته های انتخابی خود دارند تا ساعت 24 روز چهارشنبه، 25 دی ماه فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

حسین توکلی افزود: پذیرش دانشجو در این مرحله از بین شرکت کنندگان در آزمون کاردانی نظام جدید و همچنین برای برخی از کد رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی وغیر دولتی در آزمون یاد شده براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) خواهد بود.

وی یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید برای دانشگاه فنی و حرفه ای (آموزشکده های فنی و حرفه ای) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1392، ثبت نام و شرکت کرده اند (اعم از حاضرین و غائبین) و نیز داوطلبانی که در آزمون یاد شده ثبت نام نکرده اند، می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید در قالب اطلاعیه ای از روز 15 دی ماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه، 16 دی ماه 92 نیز انتشار یافته است.

سخنگوی سازمان سنجش ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید امسال را 85 هزار و 457 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، 680 نفر در دوره های روزانه دانشگاه فنی و حرفه ای، 444 نفر در دوره های شبانه دانشگاه فنی و حرفه ای (دانشکده های فنی و حرفه ای) و 84 هزار و 333 نفر در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی پذیرش خواهند شد.

اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------