اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام نور



اخبار ,اخبار دانشگاه , آزمون فراگیر ارشد پیام نور

 

اخبار دانشگاه - اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام نور

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور سال 92 خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور (نوبت سیزدهم) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی است.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش در این آزمون، اظهار کرد: در آزمون سال جاری 9981 نفر پذیرفته شده‌اند.

توکلی افزود: پذیرفته‌شدگان باید با در دست داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنان روی سایت سازمان قرار گرفته است، از روز سه‌شنبه، 15 بهمن تا یکشنبه، 20 بهمن ماه 92 به منظور ثبت‌نام در کد قبولی در نیمسال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به مراکز مربوط مراجعه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش با بیان اینکه پذیرفته شدگان همچنین می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت‌نام از روز چهارشنبه، 16 بهمن ماه به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کنند، تصریح کرد: کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون همزمان با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است و داوطلبان می‌توانند هر گونه سئوال خود را صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ارسال کنند.

وی افزود: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور، آذرماه سال جاری با رقابت 109 هزار و 884 داوطلب در 125 کد رشته امتحانی در سطح 85 شهرستان برگزار شده است.

به گفته توکلی در این آزمون تعداد 51 هزار و دو نفر معادل 46.41 درصد داوطلبان زن و 58 هزار و 882 نفر معادل 53.59 درصد داوطلبان مرد بوده‌اند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------