آغاز تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد/ اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون کارشناسی



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - آغاز تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد/ اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون کارشناسی

انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری تخصصی (PHD) از ظهر امروز آغاز شده و تا روز دوشنبه 14بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می توانند در مهلت اعلامی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.

وی گفت: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت مختص داوطلبانی است که در آزمون دکتری تخصصی سال 92 شرکت کرده و در جلسه مصاحبه علمی رشته حضور داشتند.

اقبالی در ادامه افزود: داوطلبان می توانند یک رشته از مجموعه امتحانی را در حداکثر سه واحد دانشگاهی انتخاب و در سایت آزمون ثبت نمایند.

رییس مرکز آزمون تأکید کرد: زمان اعلام شده برای مرحله تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی قابل تمدید نخواهد بود لذا به متقاضیان توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

اعلام نتایج پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون

اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر روی سایت www.azmoon.com قرار گرفت.

وی افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون روز شنبه 12بهمن ماه خواهد بود لذا پذیرفته شدگان می بایست برای ثبت نام در این روز به واحدهای مربوطه مراجعه کنند.

وی توصیه کرد: داوطلبان در صورتیکه با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به پایگاه های الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.pubr-azmoon.com و یا porsesh@pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

اقبالی در پایان گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند هر سوال را فقط در یکی از آدرس های الکترونیکی اشاره شده مطرح کنند تا کارشناسان با سرعت بیشتری پاسخ دهند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------