تاکید سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد برای دریافت کارت جدید



اخبار ,اخبار دانشگاه , کارشناسی ارشد

 

اخبار دانشگاه - تاکید سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد برای دریافت کارت جدید

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به احتمال تغییر حوزه امتحانی برخی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 93 نسبت به هفته گذشته تاکید کرد: کارت‌های پرینت شده در هفته گذشته فاقد اعتبار است.

حسین توکلی با بیان اینکه کارت جدید شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال 93 از روز یکشنبه 20 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است، گفت: کلیه داوطلبان این آزمون باید با مراجعه به سایت نسبت به دریافت پرینت کارت جدید خود اقدام کنند.

وی با اشاره به باطل بودن کارت‌های پرینت شده قبلی توسط داوطلبان یعنی کارت‌های هفته گذشته اظهار کرد: بر این اساس داوطلبانی که که در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ماه آزمون دارند، حتما باید نسبت به پرینت کارت جدید اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: آدرس محل برگزاری آزمون داوطلبان هر یک از کد رشته‌های امتحانی آزمون نوبت‌های صبح و بعد از ظهر فردا و پس فردا در ذیل کارت جدید شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است. بنابراین هر داوطلب برای شرکت در آزمون منحصرا باید با توجه به آدرس جدید به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کند.

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون دکتری دانشگاه آزاد در روزهای پنج شنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ماه تصریح کرد: با توجه به برگزاری آزمون دکتری دانشگاه آزاد و احتمال تغییر آدرس محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 93 برخی از داوطلبان آدرس محل برگزاری درج شده در کارت جدید ملاک عمل خواهد بود. بنابراین چنانچه داوطلبی نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون جدید اقدام نکند از ورود او به جلسه آزمون ممانعت به عمل می‌آید.

وی همچنین با اشاره به برگزاری 66 کد رشته امتحانی (رشته‌های شناور) با تعداد 215 هزار و 485 داوطلب در نوبت صبح فردا و پنج کد رشته امتحانی با تعداد 168 هزار و 781 نفر در نوبت بعدازظهر فردا پنجشنبه 24 بهمن اظهار کرد: به همین ترتیب آزمون داوطلبان 13 کدرشته امتحانی با تعداد 171 هزار و 523 داوطلب در نوبت صبح و آزمون 36 کد رشته امتحانی با تعداد 165 هزار و 999 نفر در بعد از ظهر روز جمعه 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به رغم تاکیدات مکرر سازمان سنجش به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در خصوص دریافت پرینت کارت جدید شرکت در آزمون، صبح امروز برخی از داوطلبان با کارت هفته گذشته به محل برگزاری آزمون مراجعه کرده‌اند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------