زمان ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون آیلتس آکادمیک

 

اخبار دانشگاه -  ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک از امروز (یکشنبه) آغاز خواهد شد و تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز یکشنبه آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، ناصر اقبالی با اعلام این خبر اظهار داشت: متقاضیان پس از اطمینان از فـعال بودن پروفایل کاربری می توانند در زمان اعلام شده بر روی وب سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد شرکت کننده این آزمون، علاقه مندان هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون در خصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روز شنبه مورخ 23 فرودین ماه سال 1393 در تهران به آدرس: انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، برگزار خواهد شد.

اقبالی گفت: آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار خواهد شد که به آنها از طرق مختلف اطلاع داده خواهد شد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد نتایج این آزمون بصورت آنلاین در روز اول فروردین سال 1393 بر روی وب سایت results.ielts.org قابل مشاهده است؛ همچنین کارنامه ها در روز 16 فروردین 93 تاوزیع می شود که متقاضیان باید به دفتر مرکز آیلتس مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی، سوال خود را از طریق آدرس الکترونیکی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------