کلید نهايي و پاسخنامه کنکور دکتری امروز منتشر می شود



اخبار,اخبار دانشگاه ,کنکور دکتری

 

اخبار دانشگاه - کلید نهايي و پاسخنامه کنکور دکتری امروز منتشر می شود

کليد نهايي آزمون ورودي دوره دکتري «Ph.D» (نيمه‌متمرکز) سال 1393 به همراه پاسخنامه داوطلبان امروز سه شنبه دوم اردیبهشت منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه نتايج اوليه آزمون ورودي دوره دکتري «Ph.D» (نيمه‌متمرکز) سال 1393 از سوی سازمان سنجش منتشر شده است و آن‌دسته از داوطلباني كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي شده اند باید از روز چهار‌شنبه سوم اردیبهشت ماه تا روز شنبه ششم اردیبهشت 93 نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود در سايت اين سازمان اقدام کنند.

هر داوطلب امکان انتخاب حداكثر 50 كدرشته را دارد. داوطلبان پس از مطالعه دقيق مندرجات دفترچه راهنما، كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهاي خود اقدام کنند.

پس از مشاهده كارنامه نتايج اوليه آزمون، آن دسته از داوطلباني كه در خصوص مندرجات كارنامه خود سوالي دارند، ضمن توجه به توضيحات مربوط به كارنامه كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و در سايت اين سازمان درج شده است، لازم است حداكثر تا تاريخ 6 اردیبهشت 93 منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان تقاضاي خود را ارسال کنند. به درخواست هايي كه پس از مهلت تعيين شده واصل شود، هيچگونه ترتيب اثري داده نخواهد شد.

پاسخنامه امتحاني كليه داوطلبان حاضر درجلسه آزمون از ساعت 18 روز سه شنبه 2 اردیبهشت ماه 93 همراه با كليد نهايي برروي سايت سازمان قرار خواهد گرفت و داوطلبان مي توانند نسبت به مشاهده پاسخنامه خود اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------