زمان آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون زبان انگلیسی

 

اخبار دانشگاه - آغاز توزیع کارت از امروز
آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت پنجشنبه برگزار می شود

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال 93 روز 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون MHLE  در روز 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از امروز چهارشنبه کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

کارنامه این آزمون در 31 اردیبهشت ماه منتشر می شود. آزمون دوره 22 در سه حوزه تهران، اصفهان و شیراز برگزار خواهد شد و داوطلبان برای ورود به حلسه آزمون باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) را همراه داشته باشند و در صورت همراه نداشتن هر یک از این مدارک، از ورود داوطلب به جلسه آزمون جلوگیری می شود.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است. بنابراین کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون صادر نخواهد شد و مراجع مختلف از جمله دانشگاه ها و سازمان ها می توانند به همین روش از درسی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

به دلیل اجرای بخش شنیداری و لزوم برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون درهای حوزه راس ساعت 8:45 بسته و از ورود افراد دیر آمده جلوگیری خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------