امروز پايان مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد پيام نور



 

 

 

سازمان سنجش

 

 

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا فردا چهارشنبه، گفت: بیش از 80 هزار داوطلب متقاضی شركت در آزمون فراگیركارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور هستند.

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام اینترنتی آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت 24 چهارشنبه 6 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، تصریح كرد: داوطلبان می‌توانند تا ساعت 19 چهارشنبه با مراجعه به باجه‌های پستی مربوطه نسبت به خرید كارت اعتباری دارای شماره پرونده، نام كاربر و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی به مبلغ 50 هزار تومان و دریافت یك جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام كنند.

وی با تاكید بر اینكه مهلت ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، خاطرنشان كرد: تا كنون بیش از 5 هزار و 800 داوطلب در آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور ثبت‌نام كردند.

توكلی با بیان اینكه داوطلبان می‌توانند به عنوان دانش‌پذیر كارشناسی ناپیوسته در یك كد رشته امتحانی ثبت‌نام و حداكثر در 5 مركز مجری دوره‌های كارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور متقاضی شوند، به ایسنا گفت: هر داوطلب آزمون كارشناسی ارشد واجد شرایط می‌تواند تنها یك رشته تحصیلی را حداكثر در پنج مركز انتخاب كنند و پس از ثبت‌نام و انتخاب واحد در دوره دانش پذیری برای 8 تا 10 واحد درسی اعلام شده حسب مورد برای هر رشته تحصیلی در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری شركت كنند.

معاون سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون، گفت: آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام‌نور30 اردیبهشت ماه90 برگزار می‌شود..../تحلیل:ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------