زمان جلسه شورای انقلاب فرهنگی/ احتمال معرفی رئیس دانشگاه تهران



اخبار ,اخبار اقتصادی ,جلسه  شورای انقلاب فرهنگی

اخبار دانشگاه - جلسه شورای انقلاب فرهنگی امشب برگزار می شود/ احتمال معرفی رئیس دانشگاه تهران

عصر امروز سه شنبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی برگزار می شود اما برخلاف اعلام قبلی وزیر علوم این بار هم خبری از تعیین گزینه ریاست دانشگاه تهران در این جلسه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتخاب گزینه های مد نظر استادان دانشگاه تهران در خصوص تعیین رئیس این دانشگاه و ارسال این اسامی به دست وزیر علوم علامت های سوال بسیاری مبنی بر اینکه از میان این گزینه ها چه کسی رئیس می شود در اذهان بسیاری از جمله دانشگاه تهرانی ها و رسانه ای ها ایجاد شده است. به نحوی که حتی با به تاخیر افتادن تعیین رئیس دانشگاه تهران برخی استادان این دانشگاه که در رای گیری شرکت کرده بودند بابت این موضوع گله خود را نزد برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بردند.

 

پس از آن بود که رضا فرجی دانا در دانشگاه تهران و در مقابل اصرارهای خبرنگاران اعلام کرد که در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی گزینه اصلی معرفی می شود. منظور از جلسه شورا، جلسه ای است که عصر امروز با حضور حسن روحانی برگزار می شود.

 

اما پیگیری های خبرنگاران از شورای عالی انقلاب فرهنگی حاکی از آن است که رئیس دانشگاه تهران در این جلسه تعیین نمی شود و قرار است حکم ریاست برای برخی دیگر از سرپرستان دانشگاه های کشور صادر شود.

 

به گزارش مهر، درست است که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مواردی مطرح می شود که بر اساس اعلام قبلی در دستور جلسه قرار گرفته است اما در برخی موارد خاص یا ضروری و به درخواست اشخاص حقوقی مثل وزیر که در این جلسه حاضر هستند ممکن است مواردی خارج از دستور جلسه مطرح شود.

 

دور از ذهن نیست که هرچند اعلام شده که تعیین رئیس دانشگاه تهران در دستور کار جلسه امشب نیست اما وزیر علوم بخواهد پرونده رئیس دانشگاه تهران را امشب به صورت ناگهانی و خارج از دستور جلسه ببندد.

اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------