پرونده دانشجویان متخلف مربوط به دوره احمدی‌نژاد است



اخبار ,اخبار دانشگاه ,پرونده دانشجویان متخلف

 

اخبار دانشگاه - پرونده دانشجویان متخلف مربوط به دوره احمدی‌نژاد است

معاون پارلمانی وزیر علوم و تحقیقات، با بیان اینکه پرونده دانشجویان متخلف بورسیه مربوط به دوره دوم دولت احمدی‌نژاد از سال 88 تا 92 است، تصریح کرد:با توجه به ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این پرونده، قطعا در چارچوب قوانین با متخلفان برخورد می‌شود.

سعدالله نصیری‌قیداری در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به ابهامات مطروحه در پرونده بورسیه سه هزار  دانشجو در دولت قبل گفت:3002 نفر دانشجوی بورسیه شدند که در این میان 933 نفر از این افراد مربیان دانشگاه ها هستند که این افراد جایابی شده اند و تکلیف آن ها نیز روشن است و هیچ مشکلی نخواهند داشت، همچنین 185 نفر از این افراد هم از طریق آیین نامه ایثارگران ادامه تحصیل می دهند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر 228 نفر از 1884 دانشجویان الباقی بورسیه، معادل کارشناسی زیر 14 و 305 نفر معدل کارشناسی زیر 16 دارند، همچنین همچنین 235 نفر از دانشجویان معدلشان در پرونده ذکر نشده و سن 325 نفر از آن‌ها نیز بالای 33 سال است.

نصیری‌قیداری افزود: این موضوع باید مطرح شود که دانشجویان دارای سن 33 سال شاید در لیست 228 دانشجو با معدل زیر  14 هم باشند، از این‌رو نمی‌توان آمار درستی را از این موضوع ارائه کرد.

وی از ارائه آمارها درباره پرونده بورسیه های دولت قبل به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و گفت: جزئیات این پرونده امروز در گزارشی به این کمیسیون ارائه شد، همچنین امروزبعد ازظهر (یکشنبه 18 خرداد) با حضور صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم و مدیر کل حوزه بورسیه وزارتخانه، نشستی در کمیسیون آموزش برگزار می‌شود.

نصیری قیداری با اعلام اینکه پرونده دانشجویان متخلف بورسیه مربوط به دوره دوم دولت احمدی‌نژاد است، تصریح کرد: بورسیه‌های ارائه شده از سال 88 تا 92 بوده است.

معاون پارلمانی وزیر علوم و تحقیقات، ادامه داد:‌ با توجه به ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به پرونده بورسیه های دولت قبل، قطعا در چارچوب قوانین با متخلفان برخورد می‌شود .

اخبار دانشگاه  - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------