تکذیب خبر تذکر رئیس جمهور به وزیر علوم



اخبار ,اخبار دانشگاه ,تکذیب تذکر رئیس جمهور به وزیر علوم

 

اخبار دانشگاه - تکذیب خبر تذکر رئیس جمهور به وزیر علوم

روابط عمومی وزارت علوم در اطلاعیه‌ای خبر « وزیر علوم بار دیگر از رئیس جمهور تذکر گرفت» را تکذیب کرد.

"نقل خبر از منابع ناشناس به دلیل خدشه دار بودن اصل اعتبار منبع و شباهت به جریان سازی رسانه ای مورد باور و اعتماد هیچ کس نیست و اصولاً مشخص نیست که محتوای خبر، خیال پردازی خبرنگار است یا ذهنیات منبع ناشناس خبر! اصولاً وزارت علوم بنا ندارد به مطالبی که صرفاً با هدف فضاسازی رسانه ای و بدون هیچ پشتوانه اعتباری منتشر می شوند، پاسخ دهد؛ اما از آنجا که استمرار ذهنیت سازی ها می تواند به تشویش اذهان عمومی بینجامد وزارت علوم اعلام می کند که خبر مذکور هیچ رنگ و بویی از واقعیت ندارد."

 یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در آخرین جلسه این شورا بار دیگر به وزیر علوم در خصوص روند انتصابات در دانشگاهها تذکر داد اما وزیر علوم مانند گذشته از عملکرد خود دفاع کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با این روند بحث تغییر فرجی دانا پیش آید یا خیر، این جریان را در شرایط فعلی، غیرقابل پیش بینی ارزیابی کرد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه فضای شورا را روی هم رفته در این زمینه مثبت ارزیابی نکرد. به گفته وی، انتخاب رئیس دانشگاه تهران در این جلسه از شورا مطرح نشد و از یک تغییر در این باره خبر داد و گفت: مقرر شد معرفی رئیس دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی همانند معرفی سایر روسای دانشگاه‌ها انجام شود. فرجی دانا طی یک ماه گذشته دو بار از رئیس جمهور به دلیل عملکردش در خصوص نحوه تغییر روسای دانشگاههای کشور تذکر گرفته است.

اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------