آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کنکور ؟



اخبار ,اخبار دانشگاه ,کارت آزمون کنکور

 

اخبار دانشگاه -  65درصد داوطلبان کنکور کارت گرفتند/ فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به صدور یک میلیون و 194 هزار و 629 کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 93 گفت: تعداد 670 هزار نفر از داوطلبان معادل 65 درصد افراد توانسته اند کارت کنکور خود را دریافت کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سال 93 است و داوطلبان باید هر چه سریع تر نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان امروز و فردا فرصت دارند که در صورت وجود مغایرت های (جنس، دين، زبان خارجي امتحاني، معلوليت و بهياری به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

توکلی اظهار داشت: به داوطلبان توصیه می شود که در شهرهای بزرگ یک روز قبل از برگزاری آزمون محل آزمون خود را شناسایی کنند.

آزمون سراسری سال 93 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، همچنین برای کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه 5، جمعه 6 و شنبه 7 تیرماه در 364 شهرستان و بخش مختلف کشور و 15 کشور خارجی برگزار می شود.

ه آمار مرحله اول و دوم ثبت نام در نهایت یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 93 شده اند که از این تعداد 608 هزار و 852 نفر زن و 422 هزار و 470 مرد و به عبارت دیگر 59.04 درصد زن و 40.96 درصد مرد هستند.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------