پیگیری شهریه دانشجویان علوم‌پزشکی از محل توافق ژنو



اخبار ,اخبار دانشگاه ,شهریه دانشجویان علوم‌پزشکی

 

اخبار دانشگاه - معاون بورس وزارت‌بهداشت خبر داد:
پیگیری شهریه دانشجویان علوم‌پزشکی از محل توافق ژنو/ در انتظار تصویب افزایش مقرری

معاون امور بورسهای مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درباره شهریه دانشجویان علوم پزشکی که قرار بود از محل توافق ژنو اختصاص یابد، گفت: ما هنوز پیگیر این شهریه هستیم چرا که بخشی از آن به وزارت بهداشت اختصاص پیدا کرده است.

دکتر سیدمحمدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر با بانک های واسط ایرانی و ژاپنی که واسطه پرداخت پول هستند مکاتبه کرده ایم و اسامی دانشجویان به همراه شهریه ها را ارائه کردیم اما هنوز نتیجه نداده و با توجه به کندی مشکلات این ارتباط، این کار به زمان بیشتری نیاز دارد.

وی درباره بودجه دریافت مقرری و افزایش آن بر اساس مصوبه مجلس گفت: در حال حاضر چالش های زیادی برای شهریه دانشجویان خارج از کشور وجود دارد و زندگی در خارج از کشور برای این دسته از دانشجویان به  دلیل نوسانات دلاری بسیار سخت شده است.

حسینی افزود: متاسفانه در سنوات گذشته وزارت بهداشت افزایش مقرری نداشته است، البته میزان این افزایش را نوشیتم و آن را به مجلس ارسال کردیم که البته هنوز مصوبه ای برای آن ارائه نشده است که ما بتوانیم مابه التفاوت این مقرری را پرداخت کنیم.

معاون امور بورسهای مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گفت: درصد افزایش مقرری ها متفاوت بوده است اما تا صددرصد افزایش را هم داشته ایم که هنوز اجرایی نشده است.

اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------