انتصاب روسای 3 دانشگاه



اخبار ,اخبار دانشگاه ,انتصاب روسای 3 دانشگاه

 

اخبار دانشگاه - انتصاب روسای 3 دانشگاه

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی احکام جداگانه‌ای سرپرست دانشگاه‌های سمنان، شهرکرد و صنعتی قم را منصوب کرد.

 دکتر فرجی‌دانا در احکام جداگانه ایدکتر شایان شاه محمدی، دکتر محمد صادق آخوندی ودکتر عباس هنر بخش رئوف را به ترتیب به سمت سرپرستان دانشگاه‌های شهرکرد، صنعتی قم و سمنان منصوب کرد.

در احکام انتصابات آمده است: «امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌های صنعتی قم و سمنان را برپایه قوانین، سیاست‌ها وبرنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

وزیرعلوم ، همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات دکتر سید محمد هادی مشکوه السادات سرپرست سابق دانشگاه صنعتی قم، دکترعلی خیرالدین رئیس دانشگاه سمنان و دکتراسماعیل اسدی رئیس سابق دانشگاه شهرکرد در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر آخوندی دارای دکترای فیزیک جامد و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تهران است و در گذشته مسئولیت راه اندازی دانشگاه صنعتی قم را برعهده داشته است.

همچنین دکتر عباس هنر بخش رئوف دانشیار رشته مهندسی مواد و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان است و از جمله سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت معاونت های آموزشی و دانشجویی ، ریاست دانشکده مهندسی و مدیریت گروه مهندسی مواد دانشگاه سمنان اشاره کرد.

دکتر شاه محمدی نیز دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد است و پیش از این ریاست دانشکده هنر و معماری و پژوهشکده بین المللی تالاب هامون دانشگاه زابل را برعهده داشته است . 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------