ارایه دورس خودخوان در ترم تابستانی



اخبار ,اخبار دانشگاه ,دورس خودخوان در ترم تابستانی

 

اخبار دانشگاه - رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی خبر داد
ارایه دورس خودخوان در ترم تابستانی

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: ترم تابستانی در دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند در این فرصت شش تا هشت واحد از دروس عمومی را بگذرانند.

مهدی ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا ، افزود: در ترم تابستانی دانشگاه پیام‌نور امسال دروس عمومی به صورت خودخوان برای دانشجویان ارائه می‌شود و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای ترم تابستانی 20 واحد درسی با 10 عنوان درسی برای دانشجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد می‌توانند شش تا هشت واحد درسی از دروس عمومی را برای گذراندن ترم تابستانی انتخاب کنند.

ثقفی با اشاره به اینکه شهریه دروس عمومی دانشگاه پیام‌نور یک سوم تا یک چهارم دروس تخصصی و حضوری است، افزود: شهریه ثابت ترم تابستان 100 هزار تومان است که طبق روال سایر ترم‌ها نصف شهریه ثابت باید قبل از انتخاب واحد به حساب دانشگاه واریز شود.

وی درباره گذراندن ترم‌تابستانی در دانشگاه دولتی، تصریح کرد: دانشجویان در صورتی که در دانشگاه دولتی واحدهای ترم تابستانی را گذرانده باشند و نمره قبولی را کسب کرده باشند می‌توانند کارنامه ترم تابستانی خود را با تایید معاونت آموزشی دانشگاه به دانشگاه پیام‌نور تحویل دهند تا این نمرات با دانشگاه تطبیق بخورد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی افزود: دانشجویان برای تطبیق واحدهای درسی که در دانشگاه‌های دیگر گذرانده‌اند باید هزینه تطبیق را در دانشگاه پیام‌نور پرداخت کنند.

ثقفی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته طرح "ضیافت اندیشه" برای دانشجویان برگزار می‌شد، گفت: امسال این طرح اجرا نمی‌شود. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------