افزایش مقرری دانشجویان بورسیه به 2وزارتخانه ابلاغ شد/ جزئیات نحوه پرداخت



اخبار ,اخبار دانشگاه ,دانشجویان بورسیه

 

اخبار دانشگاه - مدیر کل بورس اعلام کرد:
افزایش مقرری دانشجویان بورسیه به 2وزارتخانه ابلاغ شد/ جزئیات نحوه پرداخت

با تصویب هیئت وزیران افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور به وزارت علوم و وزارت بهداشت ابلاغ شد.

احمد غلامی  در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: افزایش مقرری دانشجویان بورسیه با میانگین 10 درصد به تصویب هیئت وزیران رسید و به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پرداخت این افزایش مقرری افزود: با توجه به این مساله که دانشجویان مقرری 6 ماه اول سال را براساس نرخ قدیم دریافت کرده اند اگر شرایط مهیا شود لیستی تهیه کرده و افزایش مقرری تصویب شده پرداخت خواهد شد و اگر امکان آن مهیا نشود افزایش مقرری نیمه اول و دوم در نیمه دوم سال را باهم پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان افزود این افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور با میانگین 10 درصد بسته به کشورهای مختلف افزایش یافته است .

به گزارش مهر، با تصویب هیئت وزیران افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور به دو وزارت علوم و بهداشت ابلاغ شد. بر اساس میزان مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از کشور، دانشجویان شاغل به تحصیل در کشورهای سوئیس و دانمارک دارای بیشترین مقرری و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور هند و به ویژه شهرهایی غیر از دهلی و بمبئی دارای کمترین مقرری هستند.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------