زمان نتایج اولیه کنکور 93 / زمان آغاز انتخاب رشته داوطلبان



اخبار ,اخبار دانشگاه ,نتایج اولیه کنکور 93

 

اخبار دانشگاه - نتایج اولیه کنکور 93 اعلام شد/آغاز انتخاب رشته داوطلبان از چهارشنبه

مشاورعالی سازمان سنجش با اعلام اینکه نتایج اولیه کنکور سال 93 از دیشب بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، گفت: برای تسهیلات بیشتر برای داوطلبان نتایج اولیه کنکور از ساعت 22:30 شب گذشته بر روی سایت سازمان سنجش با نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت کارنامه خود را مشاهده کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: برای تسهیلات بیشتر برای داوطلبان تصمیم بر آن شد تا با هماهنگی همکاران در سازمان سنجش، نتایج زودتر از زمان اعلام شده بر روی سایت قرار بگیرد. به همین منظور نتیجه اولیه کنکور 93 از ساعت 22:30 شب گذشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده تا داوطلبان بتوانند زودتر کارنامه خود را بر روی سایت مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از روز جمعه بر روی سایت قرار گرفته است، گفت: از آنجایی که تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سال 93 مجاز به انتخاب رشته هستند، تمامی داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند و با مطالعه دقیق این دفترچه اقدام به انتخاب رشته نمایند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبان از روز چهارشنبه 15 مردادماه تا چهارشنبه 22 مردادماه مهلت انتخاب رشته دارند، گفت: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه آزمون و با مراجعه به سایت سازمان سنجش در طول این یک هفته اقدام به ثبت نام انتخاب رشته نمایند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------