خروج پرونده دانشگاه ایرانیان از دستور کار اصل نود



اخبار ,اخبار دانشگاه ,پرونده دانشگاه ایرانیان

 

اخبار دانشگاه - خروج پرونده دانشگاه ایرانیان از دستور کار اصل نود

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که پرونده دانشگاه ایرانیان از دستور کار این کمیسیون خارج شده است.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شکایتی مربوط به برداشت 16 میلیارد تومانی به حساب دانشگاه ایرانیان در کمیسیون اصل 90 مطرح بود که با اقدام به موقع دیوان محاسبات این پول برگشت و پرونده دانشگاه ایرانیان در کمیسیون اصل 90 بسته شد.
 
وی افزود: همچنین در مورد قانونی بودن فعالیت دانشگاه ایرانیان از شورای عالی انقلاب فرهنگی استعلام شد که مشخص شد این شورا فعالیت دانشگاه ایرانیان را به تصویب رسانده و بر این اساس فعالیت این دانشگاه قانونی است.
 
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره پرونده فساد در فوتبال که در یکی از کمیته‌های این کمیسیون بررسی شده نیز یادآور شد: احتمالا هفته آینده گزارش این پرونده در صحن کمیسیون اصل 90 مطرح خواهد شد و بعد از تصویب برای قرائت در صحن علنی به هیات رییسه مجلس ارائه خواهد شد.
 
پورمختار با اشاره به بررسی پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در کمیسیون اصل 90 نیز گفت که اعضای کمیسیون بنا دارند برای بررسی بیشتر موضوع به استان‌های شمالی، البرز و تهران سفر کنند.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون اصل 90، افزایش قیمت خودرو را بررسی کرده یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای رقابت و نمایندگان ناظر مجلس در این شورا فعال عمل می‌کنند ما ورودی به این موضوع نداشته‌ایم و امیدواریم این موضوع به خوبی حل و فصل شود.
اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------