آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور 93



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آخرین مهلت انتخاب رشته

 

اخبار دانشگاه - توکلی خبر داد:
انتخاب رشته 41 هزار نفر در کنکور 93 / چهارشنبه آخرین مهلت انتخاب رشته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره میزان انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری 93 گفت: تاکنون 41 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته کنکور اقدام کرده اند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یک میلیون و 32 هزار و 322 نفر در آزمون سراسری سال 93 شرکت کردند آمار حاضرین در جلسه با احتساب تعداد علاقمندان گروه های زبان و هنر در مجموع 992 هزار و 241 نفر بود.

وی افزود: غایبان در آزمون و کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند کد رشته محل های خود را از میان کدرشته محل هایی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند، انتخاب کنند.

توکلی یادآور شد: تا صبح امروز شنبه 18 مردادماه، 852 هزار و 324 نفر کارنامه خود را دریافت کرده اند که از این تعداد 41 هزار و 149 نفر نیز انتخاب رشته خود را انجام داده اند.

وی یادآور شد: توصیه ما به افراد این است که افرادی که کارنامه دریافت نکرده اند زودتر اقدام کنند. ضمن اینکه برای انتخاب رشته می توانند از مطالب نشریه پیک سنجش، ویژه نامه انتخاب رشته و نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه 22 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به درج کدرشته های انتخابی خود را د فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی درباره کسانی که برای پذیرش در کدرشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام جدید انجام داده اند گفت: 1 هزار و 387 نفر ثبت نام جدید داشته اند که می توانند بر اساس سوابق تحصیلی کدرشته های مورد علاقه این گروه را انتخاب کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------