زمان ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی

اخبار دانشگاه - آغاز ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی از فردا

کلیه داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که از عصر امروز 18 مردادماه که بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و در پیک سنجش که در روز دوشنبه بیستم مردادماه منتشر می‌شود، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی 93 دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از روز یکشنبه 19 مردادماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه ثبت‌نام منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزشی کشور به نشانی www.sanjesh.org امکانپذیر است افزود: مهلت ثبت‌نام در روز یکشنبه 26 مردادماه پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که از عصر امروز 18 مردادماه که بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و در پیک سنجش که در روز دوشنبه بیستم مردادماه منتشر می‌شود، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال است، صورت می‌پذیرد، داوطلبان پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مطالعه دقیق آن باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به پرداخت مبلغ 144 هزار ریال اقدام کنند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------