آخرین وضعیت بازنگری آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر



اخبار ,اخبار اقتصادی ,وضعیت آئین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

اخبار دانشگاه - آخرین وضعیت بازنگری آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر/ تسهیلات ویژه آزمون جامع برای دانشجویان

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از افزایش تسهیلات دانشجویان شاهد و ایثار گر در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: با توجه به تغییر رویکردهای آمورزش عالی از کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری، تسهیلات جدیدی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد پیش بینی شده که در آیین نامه و قانون قبلی وجود نداشت.

دکتر ابوالحسن ریاضی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها در دو وزارت خانه علوم و بهداشت گفت: کلیات پیش نویس آیین نامه شاهد ایثارگر توسط دو وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی مورد توافق قرار گرفته در آخرین مرحله تصویب ستاد شاهد ایثار گر قرار دارد .

وی ادامه داد: بعد از تصویب آیین نامه جدید هر دو وزارتخانه تابع این آیین نامه خواهند بود .

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان به نکات پیش بینی شده در آیین نامه جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییر رویکردهای آمورزش عالی از کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری، تسهیلات جدیدی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد پیش بینی شده که در آیین نامه و قانون قبلی وجود نداشت .

وی از جمله این تسهیلات که ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر پیش بینی شده به برگزاری دوبار آزمون جامع برای دانشجویان دکتری و استفاده از سه بار مشروطی برای دانشجویان کارشناسی ارشد شاهد و ایثار گر اشاره کرد.
اخبار دانشگاه  - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------