زمان برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور

 

اخبار دانشگاه - برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور، جمعه/ پاسخ‌های غلط نمره منفی ندارند

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور93 در روز جمعه 14 شهریورماه گفت: در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی در نظر گرفته نمی‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: برای پاسخ‌های غلط نمره منفی لحاظ نمی‌شود؛ اما اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود، همه پاسخ‌های داده شده غلط محاسبه شده و امتیازی به آن سئوال تعلق نخواهد گرفت.

وی درمورد زمان برگزاری این آزمون اظهارکرد: آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صبح جمعه 14 شهریور ماه در 92 شهرستان و 113 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از دیروزصبح، سه شنبه 11 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و هر یک از داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مهلت دریافت کارت تا ساعت 24 پنجشنبه 13 شهریور ادامه دارد.

توکلی در پایان گفت: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه (12 شهریور) از 78 هزار و 931 داوطلب ثبت نام کننده، 35 هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------