تازه ترین جزئیات پذیرش بورس و راتبه تحصیلی/ کامپیوتر و مدیریت پر نیازترین رشته ها



اخبار ,اخبار دانشگاه ,تازه ترین جزئیات پذیرش بورس و راتبه تحصیلی

 

اخبار دانشگاه - معاون مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد:

تازه ترین جزئیات پذیرش بورس و راتبه تحصیلی/ کامپیوتر و مدیریت پر نیازترین رشته ها

معاون مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به تازه ترین جزئیات پذیرش بورس و راتبه تحصیلی، از رشته های کامپیوتر و مدیریت به عنوان پر نیازترین رشته ها برای جذب بورس و راتبه، یاد کرد.

امین حکیم در گفتگو با مهر با اشاره به پایان بارگذاری دانشگاههای کشور در فراخوان بورس و راتبه تحصیلی، گفت: طی روزهای 16 فروردین تا 6 اردیبهشت ماه، تعداد دو هزار و 244 نیاز توسط دانشگاهها بارگذاری شد.

 

وی درباره این میزان نیاز دانشگاهها با ارائه توضیحات بیشتر، اظهار داشت: دانشگاههای دولتی با 1808 نیاز، دانشگاههای غیردولتی با 306 نیاز، دانشگاههای وابسته به دستگاههای اجرایی با 111 نیاز و دانشگاه پیام نور با 19 نیاز، در این فراخوان برای جذب بورسیه و راتبه تحصیلی شرکت کردند. در این میان 293 نیاز از دانشگاههای تهرانی بارگذاری شد.

 

به گفته معاون مرکز جذب هیأت علمی، در فرایند بارگذاری 154 موسسه برای 172 رشته تحصیلی اعلام نیاز کردند.

 

وی اعلام کرد که رشته های تحصیلی کامپیوتر، برق، عمران و مدیریت بالاترین نیاز را برای جذب بورسیه دارند و 35 رشته دانشگاهی هم تنها با یک نیاز در این فراخوان شرکت کردند.

 

حکیم درباره زمان آغاز ثبت نام داوطلبان در فراخوان بورس و راتبه تحصیلی با تاکید بر اینکه اگر در زمان مشخص شده برای ثبت نام جا به جایی صورت نگیرد فرایند ثبت نام از فردا چهارشنبه آغاز می شود، یادآوری کرد: هزینه مصوب شده ثبت نام برای داوطلبان مبلغ 17 هزار و 850 تومان است.

 

معاون مرکز جذب وزارت علوم درباره تغییرات احتمالی در فراخوان جذب افراد، اظهار داشت: تغییر خاصی اعمال نشده اما از دانشگاههای کشور درخواست کردیم به صورت شفاف محل به کار گیری افراد را مشخص کنند.

 

وی همچنین از دیجیتالی کردن فرایند بررسی پرونده های داوطلبان فراخوان بورس در آینده ای نزدیک خبر داد.

اخبار دانشگاه - مهر

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------