شهریه دانشجویان بورسیه غیرایرانی افزایش یافت



اخبار ,اخبار دانشگاه ,شهریه دانشجویان بورسیه غیرایرانی

 

اخبار دانشگاه - شهریه دانشجویان بورسیه غیرایرانی افزایش یافت

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از افزایش 50 درصدی شهریه دانشجویان بورسیه غیرایرانی در همه مقاطع خبر داد.

دکتر صمد حاجی جباری در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: شهریه دانشجویان غیر ایرانی بورسیه توسط وزارت علوم به دانشگاهها پرداخت می شود مبلغ آن چند سالی بود که ثابت مانده بود و هیچ تغییری در آن اعمال نشده بود بنابراین امسال برای  همه دوره ها این شهریه 50 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: به عنوان مثال برای دوره کارشناسی 4 میلیون تومان شهریه دانشجوی غیرایرانی به دانشگاه‌ها پرداخت می شد که پیشنهاداولیه ای که ارایه کرده ایم 6 میلیون تومان است که اگر بتوانیم تامین اعتبار کنیم تا 100 درصد نیز افزایش می یابد.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: اما در مورد دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه غیر ایرانی که مبلغ شهریه بالایی دارند 50 درصد شهریه افزایش یافته که به دانشگاه ها پرداخت خواهد شد.

به گزارش مهر، در حال حاضر با احتساب طلاب، حدود 28 هزار و 200 دانشجوی خارجی در دانشگاه های داخل و دانشگاه جامعه المصطفی قم مشغول تحصیل هستند که برخی از آنها بورس و برخی نیز به صورت آزاد، تحصیل می کنند.
اخبار دانشگاه -مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------