زمان توزيع كارت آزمون كارشناسی ارشد



 


 

کارت آزمون کارشناسی ارشد

 

 

 

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش كشور اعلام كرد كه توزیع كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان كارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور از روز دوشنبه، 25 بهمن ماه به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

'ابراهیم خدایی'‌ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org پس از وارد كردن اطلاعات كارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و كدرهگیری ، نسبت به مشاهده و گرفتن پرینت از كارت ورود به جلسه خود، اقدام كنند.

وی یادآور شد: داوطلبانی كه برای شركت در دو رشته امتحانی، ثبت نام كرده اند، دو كارت ورود به جلسه آزمون، دریافت خواهند كرد.

خدایی با بیان اینكه تهیه كارت اینترنتی داوطلبان كارشناسی ارشد تا یك ساعت قبل از برگزاری آزمون آنان، امكان پذیر است به داوطلبان توصیه كرد گرفتن پرینت از كارت خود را به ساعت های پایانی، موكول نكنند و حداقل یك روز قبل آزمون، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، محل حوزه امتحانی خود را شناسایی كنند.

وی درمورد آن دسته از داوطلبانی كه اطلاعات كارت ورود به جلسه با اطلاعات واقعی آنان مغایرت دارد ، نیز توضیح داد: چنانچه داوطلبان در مورد اطلاعات مربوط به جنس، معلولیت و یا زبان امتحانی خود در كارت ورود به جلسه، مغایرتی مشاهده كردند باید قبل از برگزاری آزمون، به نمایندگان سازمان سنجش، مستقر در حوزه های رفع نقص، مراجعه كنند و در سایر موارد، تا 29 بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، به صورت اینترنتی، مغایرت های موجود را اصلاح كنند.

به گفته خدایی، اطلاعیه مربوط به جزییات توزیع كارت، نشانی حوزه های رفع نقص و نحوه شركت در آزمون كارشناسی ارشد بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، قرار گرفته و در نشریه پیك سنجش روز دوشنبه، 18 بهمن ماه نیز منتشر شده است و در تاریخ دوشنبه، 25 بهمن ماه نیز مجددا انتشار خواهد یافت.

معاون سازمان سنجش ، آمار داوطلبان واقعی آزمون كارشناسی ارشد سال 1390 را 871 هزار و 806 نفر ذكر كرد و گفت: برای برگزاری این آزمون در سه روز متوالی، تعداد یك میلیون و 41 هزار صندلی، پیش بینی شده كه این افزایش نسبت به تعداد واقعی داوطلبان، مربوط به داوطلبانی است كه در دو رشته ، امتحان می دهند و آزمون برخی از رشته ها نیز در دو روز برگزار می شود.

آزمون كارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور در روزهای 27، 28 و 29 بهمن ماه 1389 برگزار خواهد شد. .../تحلیل:ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------