ثبت نام آزمون دکتری 93 تا فردا ادامه دارد



اخبار ,اخبار دانشگاه,آزمون دکتری 93


اخبار دانشگاه  -  ثبت نام آزمون دکتری 93 تا فردا ادامه دارد

 ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون دکتری (phd) نیمه متمرکز سال 1393 که از سه شنبه پنجم آذرماه 92 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده است تا فردا، 11 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه گفت: تا ساعت هشت صبح امروز، 10 آذرماه تعداد 81 هزار و 243 داوطلب با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 ثبت نام کرده اند.
 
«حسین توکلی» به داوطلبانی که تاکنون ثبت نام خود را انجام نداده اند توصیه کرد حداکثر تا ساعت 24 فردا، 11 آذرماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اصلاحات این دفترچه، ضمن تهیه مدارک و اطلاعات لازم، فرم الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند.
 
وی درمورد چگونگی تهیه کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری نیز توضیح داد: داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال شده باشد نسبت به پرداخت 315 هزار ریال بابت شرکت در آزمون دکتری اقدام کرده و سپس فرم تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند.
 
توکلی یادآور شد: هر داوطلب آزمون دکتری فقط می تواند در یک کدرشته امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد خود ثبت نام کند.
 
آزمون دوره های دکتری نیمه متمرکز سال 1393 در روز جمعه، 16 اسفندماه برگزار می شود و نتایج اولیه آزمون که به صورت تنظیم می شود در دهه سوم فروردین ماه 93 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
 
به گفته توکلی، انتخاب رشته برای مجازین نیز از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در نیمه اول اردیبهشت ماه 93 انجام خواهد شد.
 
سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل های مربوط برای شرکت در مصاحبه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
 
نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 در نیمه اول شهریورماه سال آینده از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
اخبار دانشگاه  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------