مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی تمدید شد



اخبار,اخباردانشگاه ,آزمون کاردانی

داوطلبانی که قبلا ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند در صورت تمایل می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه امروز عصر در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۴،تا ساعت ۲۴چهارشنبه،۱۳خردادماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، گفت:به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۴،که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند،مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴،چهارشنبه ۱۳خردادماه تمدید شد.

وی ادامه داد:کلیه داوطلبان مذکور ضرورت دارد در این مهلت به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه آن و همچنین مطالعه اطلاعیه های منتشره سازمان به ویژه اطلاعیه درمورد کدرشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما که از امروز روی سایت قرار میگیرد و در نشریه پیک سنجش دوشنبه،۱۱خردادماه منتشر می شود در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

امکان ویرایش اطلاعات
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا ثبت نام نموده اند خبر داد و گفت: داوطلبانی که قبلا ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند در صورت تمایل می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه امروز عصر در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی اقدام نمایند.

توکلی ادامه داد: از ۷۱کدرشته امتحانی، پذیرش در ۲۵کدرشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۶کدرشته امتحانی بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد که آزمون ۲۵کدرشته امتحانی در عصر روز جمعه،۱۶مردادماه برگزار می شود.

وی در مورد آمار ثبت نام کنندگان گفت:تا ساعت ۸صبح امروز،یکشنبه ۱۰خرداد تعداد ۷۵هزار و ۳۷۹داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند،ظرفیت پذیرش ۲۱۰هزار و ۸۲۳نفر است.

 

 اخبار  دانشگاه -   ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------