اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از ساعت 14



 اخباردانشگاه ,خبرهای  دانشگاه, دانشگاه آزاد اسلامی

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1395 این دانشگاه در ساعت 14 امروز خبر داد.

دکتر بهروز دانشیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز، چهارشنبه 29 اردیبهشت اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی 95 که شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره 4743 و انتخاب کلید شماره 3 و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره داوطلبی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد، گفت: داوطلبان ضرورت دارد در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.

دانشیان در پایان گفت: زمان اعلام نتایج اولیه دوره‌های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------