سرپرست جدید دانشگاه تهران منصوب شد



اخبار,اخبار دانشگاه, سرپرست جدید دانشگاه تهران


 اخبار  دانشگاه - سرپرست جدید دانشگاه تهران منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، با صدور حکمی محمود نیلی احمد آبادی را به سمت سرپرستی دانشگاه تهران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، با صدور حکمی محمود نیلی احمد آبادی را به سمت سرپرستی دانشگاه تهران منصوب کرد.

بنابراین گزارش در این حکم انتصاب آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه تهران را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید . بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.

لازم به ذکر است محمود نیلی احمد آبادی دارای دکترای مهندسی متالوژی و مواد از دانشگاه توهوکو ژاپن و استاد دانشگاه تهران است و مواردی از قبیل انتشار 75 مقاله در مجلات علمی ISI ، انتشار 90 مقاله در کنفرانس های مختلف ، داوری 50 مجله ISI ، کسب رتبه در جشنواره بین المللی خوارزمی ، استاد نمونه دانشگاه تهران ، مجری بیش از 30 پروژه پژوهشی و دریافت جایزه بین المللی COMSTEC از سوابق علمی و پژوهشی احمد آبادی است.

نیلی احمدآبادی پیش از این مدیریت بخش مهندسی جهاد دانشگاهی دانشگاه شیراز، معاونت فنی و پژوهشی نیروی هوایی سپاه پاسداران، معاونت آموزشی گروه متالورژی دانشگاه تهران، معاونت پژوهشی دانشکده فنی دانشگاه تهران ، ریاست پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و مدیریت قطب علمی مواد با کارایی بالا را عهده دار بوده است.

اخبار دانشگاه - پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------