آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور از عصر امروز



  اخباردانشگاه,خبرهای  دانشگاه, کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری از عصر امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۱۱ آبان فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت نام کنند. 

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش دانشجو در ظرفیت رشته‌های جدید و همچنین برخی از رشته‌های دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و همچنین پردیس‌های خودگردان در آزمون سراسری ۹۶ به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دوره‌های مذکور از بعدازظهر سه شنبه ۳۰ آبان ماه بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری که علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های دوره‌های مربوط باشند، می‌توانند برای اطلاع از عناوین رشته‌ها، دانشگاه‌ها و کد رشته محل‌ها به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

دکتر توکلی تاکید کرد: براساس ضوابط داوطلبانی که بر حسب مورد در گروه‌ یا گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری شرکت کرده‌اند می‌توانند حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های گروه یا گروه آزمایشی مذکور انتخاب و کدرشته محل های انتخابی را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ظرفیت پذیرش در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری را ۱۷ هزار و ۷۰۷ داوطلب عنوان کرد و گفت: داوطلبان از امروز شنبه ۴ آذر ماه تا روز شنبه ۱۱ آذر فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری اقدام کنند.

 

وی همچنین از امکان انتخاب رشته داوطلبان در رشته‌های بدون آزمون خبر داد و گفت: داوطلبان علاقه‌مند به این کد رشته محل‌ها اعم از اینکه در آزمون سراسری ثبت نام کرده یا نکرده‌اند می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته که روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده در انتخاب این کد رشته محل ها اقدام کنند.

 

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش در انتخاب کد رشته محل‌های بدون آزمون تعداد ۷ هزار و ۹۹۸ داوطلب است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------