ثبت نام بیش از ۲۹ هزار داوطلب در آزمون ارشد/چهارشنبه آخرین مهلت



  اخبار دانشگاه,خبرهای   دانشگاه  , کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۲۹ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب،‌ اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کد رشته امتحانی و همچنین بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور از بعد از ظهر پنجشنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه پایان می‌پذیرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۸ آذر ماه تعداد ۲۹ هزار و ۶۳۱ نفر برای شرکت در دوره‌های آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ بت نام کردند و به کلیه داوطلبان علاقه‌مند توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام برای آزمون اقدام کنند.

 

دکتر توکلی تاکید کرد: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون فوق ضرورت دارد قبل از ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون فوق در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت ۹۷ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

 

دکتر توکلی در پایان تاکید کرد: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و برگ راهنمای مربوط از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------