آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از امروز/ اعلام نتایج اوایل بهمن‌ماه



  اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, دانشگاه آزاد

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از امروز، از اعلام نهایی نتایج نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی این دانشگاه از تاریخ ۷ بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر صامت با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم براساس تقویم دانشگاهی، تا تاریخ ۷ بهمن‌ماه است، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته، تدبیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان، بدون وقفه و در همان تاریخ اعلام شود.

 

وی افزود: دانشجویان می توانند برای پیگیری نتیجه درخواست‌های خود درخصوص نقل و انتقال و میهمانی به سامانه منادا به آدرسwww.monada.iau.ir مراجعه کنند.

 

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی، از طریق سامانه "منادا" قابل پیگیری است.

 

به گزارش ایسنا، ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۷ از ۲۵ آذرماه آغاز می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------