توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی 96 از فردا



  اخباردانشگاه ,خبرهای  دانشگاه  , آزمون کاردانی به کارشناسی

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی، از کارت خود پرینت بگیرند. 

 جزئیات زمانی و نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

 

به گزارش ایرنا، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 برای رشته های با آزمون، بعد از ظهر جمعه 13 مرداد 96 در 74 شهرستان برگزار می شود و پذیرش دانشجو در برخی رشته ها نیز بدون آزمون خواهد بود.

 

داوطلبان متقاضی گزینش در رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی می‌توانند برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته ‌محلهای انتخابی خود از تاریخ 10 تا 13 مرداد 96 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و درصورت لزوم اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

پذیرش در رشته های مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مهندسی بهداشت محیط ، ساخت پروتزهای دندانی،‌ مدارک پزشکی، ایمنی صنعتی و محیط کار، صنایع چوب و کاغذ-سازه های چوبی،‌ معدن، نقشه برداری، شهرسازی، صنایع نساجی،‌ مهندسی آبیاری، مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست، پرورش طیور، پرورش گاو و گاومیش، تولیدات دامی،‌ تولیدات گیاهی، جنگلداری،‌ شیلات، چوب شناسی و صنایع چوب بدون آزمون است.

 

همچنین پذیرش در رشته های علوم و صنایع غذایی،‌ گیاه پزشکی، ماشین های کشاورزی، مرتع و آبخیزداری،‌ بازیافت، آمار، آموزش ریاضی، آموزش حرفه و فن، آموزش دینی و عربی، آموزش راهنمایی و مشاوره،‌ زبان انگلیسی،‌ زبان و ادبیات فارسی،‌ آموزش علوم تجربی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، تربیت معلم مطالعات اجتماعی،‌ تربیت مربی امور تربیتی، باستان شناسی به صورت بدون آزمون است.

 

رشته های تربیت معلم قرآن کریم، علوم انتظامی، علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت،‌ حقوق قضایی- علوم ثبتی، صنایع دستی،‌ مرمت و احیای بناهای تاریخی، نوازندگی ساز ایرانی، طراحی پوشاک، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی نیز آزمون ندارند.

 

پذیرش در رشته های بدون آزمون، صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می‌گیرد بنابراین برای داوطلبانی که در این رشته‌های امتحانی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

 

آزمون در دیگر رشته ها با آزمون است و برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون از روز سه‌شنبه 10 مرداد 96 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی، از کارت خود پرینت بگیرند.

 

بنا به اعلام سازمان سنجش، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

 

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند از همین رو ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات خود را گم کرده اند با عضویت در این سیستم اطلاعات خود را بازیابی کنند.

 

تمامی داوطلبان اعم از متقاضیان رشته های با آزمون و رشته های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ 10 تا 13 مرداد 96) با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محلهای انتخابی خود با توجه به اصلاحات اعلام شده، ویرایش کنند.

 

نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان رشته های امتحانی با آزمون بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در بند 31 تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند، در سایت سازمان سنجش درج شده است و در صورتی که داوطلبان در مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کنند لازم است آن را رفع کنند.

 

داوطلبان علاقه مند به گزینش در رشته‌های با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است برای اطلاع از تاریخ و نحوه انتخاب رشته، در روز یکشنبه 22 مرداد 96 به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

 

واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این خصوص، تا 12 مرداد به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات است و داوطلبان می‌توانند به منظور پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن 42163 - 021 تماس بگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------