احتمال برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در ۵ شهر از سال آینده



  اخباردانشگاه  ,خبرهای  دانشگاه  ,آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اظهار کرد: با پیشنهادی که به معاونت آموزشی وزارت بهداشت داده‌ایم احتمالا از سال آینده از برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی تمرکز زدایی می‌شود و این آزمون در ۵ شهر بزرگ کشور برگزار خواهد شد. 

محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با  ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه برای دانشجویان در استان‌های مختلف دشوار است که برای آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی به تهران بیایند این پیشنهاد را به معاون آموزشی وزیر بهداشت ارائه کردیم تا در صورت امکان آزمون دانشنامه از سال آینده در چند شهر بزرگ برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد مرکز سنجش آموزش پزشکی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت پذیرفته شده است گفت:  احتمالا از سال آینده آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در ۵ شهر بزرگ کشور برگزار خواهد شد.

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: در صورت برگزاری آزمون در شهرهای مختلف افراد پس از پذیرش در آزمون کتبی برای مرحله مصاحبه به تهران خواهند آمد و به این ترتیب از زحمت داوطلبان و به تبع آن از هزینه‌ها کاسته خواهد شد و افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته نشده‌اند نیز نیازی به آمد و رفت به تهران نخواهند داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------