اما و اگر در مورد زمان انتشار نتایج اولیه آزمون سراسری 97



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
طی این روزها که کنکور از تب و تاب افتاده برخی از دانش آموزان و خانواده های آنان نگران تاریخ اعلام نتایج آزمون سراسری 97 هستند چرا که اخبار ضد و نقیضی در این زمینه وجود دارد. 

به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه آزمون سراسری 97 در روزهای 7 و 8 تیرماه امسال برگزار شد، داوطلبان بسیاری به دنبال دانستن زمان اعلام نتایج و نحوه مشاهده نتایج آن هستند چرا که طی این روزها ادعای ضد و نقیضی در این زمینه در برخی از رسانه ها آمده به گونه ای که برخی زمان آن را 10 مردادماه و برخی 15 مردادماه سال جاری بیان کرده اند.

حسین توکلی مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در همین زمینه به خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: نمی توان زمان قطعی برای انتشار نتایج اولیه آزمون سراسری 97 بیان کرد.

 

وی گفت: البته به طور حتم دهه دوم مردادماه امسال نتایج اولیه آزمون سراسری 97 اعلام خواهد شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از دریافت دفترچه بایستی نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود اقدام و به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته ثبت نام کنند.

 

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش افزود: زمان قطعی نتایج اولیه آزمون سراسری امسال تا هفته دیگر مشخص خواهد شد.

 

آزمون سراسری ۹۷ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------