ثبت‌نام در کنکور ارشد ۹۸ از فردا آغاز می‌شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از فردا جمعه ۱۶ آذر آغاز می‌شود. 

حسین توکلی (مشارو عالی سازمان سنجش) به ایلنا گفت: ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از روز جمعه ۱۶ آذر آغاز می‌شود و در روز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ پایان می‌پذیرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

 

وی ادامه داد: تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از ۱۶ آذر در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین ثبت نام در ۶ گروه آموزشی و ۱۲۶ کدرشته انجام می‌گیرد.

 

توکلی یادآور شد: شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون درج شده است. دفترچه همزمان با ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود.

 

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام شوند.

 

توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه دوم تا چهارشنبه چهارم اردیبهشت ۹۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------