رأی اعتماد به دکتر توفیقی، مطالبه عمومی جامعه علمی کشور است



مدیریت وزارت علوم,توفیقی

عضو کمیسیون امنیت ملی:
رأی اعتماد به دکتر توفیقی، مطالبه عمومی جامعه علمی کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری نسبت به تغییر فضای دانشگاه‌ها از انتصاب دکتر جعفر توفیقی به عنوان وزیر علوم، ‌خاطر نشان کرد: دکتر توفیقی مناسب‌ترین فرد برای تصدی مدیریت وزارت علوم است و مطمئنا حضور وی، باعث بازگشت نشاط و تلاش علمی و پژوهشی به دانشگاه‌ها می شود.

به گزارش ایسنا، صفر نعیمی،‌ نماینده آستارا با اشاره به اینکه دکتر توفیقی فردی توانمند، متعهد و کارشناسی زبده در عرصه آموزش عالی کشور است و به مسایل فرهنگی اشراف خوبی دارد، اظهارداشت: دکتر توفیقی مناسب‌ترین فرد برای تصدی وزارت علوم است و جای تعجب دارد که برخی رسانه‌ها در آغاز فعالیت وی، به دنبال تخریب و اتهام زنی علیه فردی هستند که سابقه درخشانی در عرصه مدیریت آموزش عالی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتخاب دکتر توفیقی به سرپرستی وزارت علوم را برخاسته از رویکرد مبتنی بر تدبیر رئیس جمهور دانست و گفت: دکتر روحانی با انتخاب دکتر توفیقی امید و انگیزه مضاعفی را در میان دانشگاهیان فراهم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه رأی اعتماد به دکتر توفیقی، مطالبه عمومی جامعه علمی کشور است،‌ تصریح کرد: در شرایط فعلی، بهترین گزینه برای سکانداری جامعه علمی کشور توفیقی است.

نماینده آستارا در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت اساتید و نخبگان دانشگاهی از دکتر توفیقی اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود با حضور دکتر توفیقی در وزارت علوم و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، اهداف علمی و تحقیقاتی سند چشم انداز 20 ساله کشور تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه دکتر توفیقی، مدیر توانمندی است که به نیازها، شرایط و اقتضائات جامعه دانشگاهی و نخبگان علمی کشور به خوبی واقف است، تصریح کرد: دکتر توفیقی فرزند دانشگاه و دلسوز دانشگاهیان است و ‌به همین دلیل وی گزینه بسیار مطلوب برای منصب وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و ایجاد روحیه نشاط و بالندگی در این مجموعه به شمار می آید./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------