توکلی خبر داد ثبت‌نام 109 هزار و 520 داوطلب در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور



زمان ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

توکلی خبر داد
ثبت‌نام 109 هزار و 520 داوطلب در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 109 هزار و 520 داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور خبر داد.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با   فارس،گفت: ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم) که از روز یکشنبه 14 مهر ماه آغاز شده بود، با در نظر گرفتن مهلت تمدید روز پنجشنبه 25 مهر ماه، به پایان رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش سازمان سنجش، تعداد 109 هزار و 520 نفر تا پایان مهلت در نظر گرفته شده در این آزمون ثبت‌نام کردند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی شده آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته پیام نور در روز جمعه 29 آذر ماه در حوزه‌های امتحانی مختلف کشور برگزار خواهد شد.

توکلی اذعان داشت: کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای مربوط نیز از روز چهارشنبه 27 آذر ماه بر روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد و تمام داوطلبان ثبت‌نام کننده ضرورت دارد در یکی از روزهای 27 یا 28 آذر ماه برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------