مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 92 تا فردا / ایجاد 115 رشته محل جدید



زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 92

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد 92 تا فردا / ایجاد 115 رشته محل جدیدa

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اصلاحیه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 92، از ایجاد 115 رشته محل جدید در اصلاحیه این مرحله خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با  ایسنا ، گفت: با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید تحصیلی و همچنین اصلاحات اعلام شده در خصوص برخی از رشته‌های تحصیلی و به منظور مساعدت برای درج کد محل‌های انتخابی مقرر شد به داوطلبان ذی‌ربط اجازه داده شود تا فردا سه‌شنبه 30 مهر ماه نسبت به ثبت اولویت‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کد محل‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه 22 مهر ماه این سازمان در خصوص تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد 92 نسبت به ثبت کد محل‌های مورد نظر حداکثر تا پایان فردا سه‌شنبه 30 مهر ماه منحصراً از طریق سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند و داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند، در صورت تمایل با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به ویرایش رشته‌های انتخابی خود تا فردا اقدام کنند.

توکلی با اشاره به ایجاد 115 رشته محل جدید در اطلاعیه جدید تمیل ظرفیت، گفت: رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی از کد رشته امتحانی 1117 (مجموعه علوم تربیتی 1) با کد محل تحصیل 72081 مربوط به مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، از ردیف رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون حذف شده است و به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در این کد محل انجام نمی‌شود.

وی افزود: رشته مهندسی عمران- سازه از کد رشته امتحانی 1264 ( مجموعه مهندسی عمران) با کد محل تحصیل 32285 مربوط به دانشگاه صنعتی ارومیه محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه، از ردیف رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون حذف شده است و به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در این کد محل صورت نخواهد گرفت. /ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------