احضار رئیس دانشگاه آزاد به مجلس



ادغام کنکور دانشگاه‌های آزاد و دولتی

احضار رئیس دانشگاه آزاد به مجلس

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تصویب قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال آینده گفت: هیچ دانشگاهی اعم از دولتی یا غیر دولتی در سال آینده حق برگزاری کنکور جداگانه را ندارد.

  جواد هروی نماینده مردم قائنات با اشاره به سخنان رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره لغو ادغام کنکور دانشگاه‌های آزاد و دولتی در سال آینده اظهارداشت: بحث حذف کنکور که در قانون سنجش و پذیرش دانشجو آمده و باید از سال ۹۳ اجرا شود، به طور کلی شاکله پذیرش دانشجو را عوض خواهد کرد.

به گزارش نیاوران نیوز، وی افزود: به همین دلیل کلیت نظام پذیرش دانشجو در قالب سازمان سنجش صورت می‌گیرد و نه تنها دانشگاه آزاد بلکه هیچ دانشگاه دیگری اعم از آزاد و دولتی حق عدول از این مصوبه را ندارند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو بر طبق این مصوبه باید شاکله پذیرش دانشجو در قالب سازمان سنجش وزارت علوم قرار بگیرد.

هروی در ادامه تصریح کرد: اگر هر آزمونی قرار است، برگزار شود باید تا پایان سال ۹۲ برگزار شود و در سال ۹۳ هیچ دانشگاهی اعم از دولتی و غیر دولتی حق برگزاری ازمون جداگانه را ندارد.

نماینده مردم قائنات در ادامه تصریح‌کرد: در این رابطه قرار است، آقای میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص این مسئله و برخی مسائل دیگر برای پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس در این کمیسیون حضور پیدا کند./قانون آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------