فردا شب آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 92



مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 92,

فردا شب آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور92

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 92 گفت: تاکنون 18 هزار و 520 نفر در این مرحله ثبت نام کرده اند.

به گزارش دکتر حسین توکلی افزود: آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون سراسری سال 92 در مرحله تکمیل ظرفیت ساعت 24 فردا یکشنبه 12 آبان است.

وی افزود: در این مرحله تمامی داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1392 شركت كرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند می توانند در این مرحله شرکت کنند و می توانند 10 کد رشته محل را انتخاب کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان می توانند با ورود به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org ضمن اطلاع از کدرشته‌هاي مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به تكميل ظرفيت (مبلغ 35,000 ريال) از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته به روش اينترنتي، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت نهایی که برای این مرحله در نظر گرفته شده است 10 هزار و 455 نفر برای 510 کدرشته محل پذیرفته می شوند .

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج نهایی پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری سال 92 در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

/فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------