آخرین جزییات اعطای مسکن مهر به دانشجویان/دانشجویان متقاضی خود پیگیر باشند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالبوضعیت تحویل مسکن‌های مهر ,وزارت مسکن,

معاون وزارت علوم اعلام کرد
آخرین جزییات اعطای مسکن مهر به دانشجویان/دانشجویان متقاضی خود پیگیر باشند

معاون فرهنگی وزارت علوم آخرین وضعیت تحویل مسکن‌های مهر به دانشجویان را تشریح کرد.

غلامرضا خواجه‌سروی در گفت‌وگو با  خبرگزاری ایسنا، تصریح کرد: مطابق شرایط تعیین شده از سوی وزارت مسکن لیستی به معاونین وزارت مسکن آن‌هایی که مربوط به شهرهای جدید می‌شوند تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای اداری و پیگیری‌های لازم برای تحویل مسکن مهر بر عهده خود دانشجو است تا با انجام پیگیری‌های لازم بتوانند مسکن خود را دریافت کنند.

خواجه‌سروی با بیان اینکه دانشگاه‌ها برای انجام کارهای فرهنگی متولی دارند، تاکید کرد: در واقع تمام دانشگاه‌ها دارای معاونت فرهنگی و یا حداقل یک بخش فرهنگی هستند، بنابراین نسبت به شرایط و امکاناتی که در اختیار دانشگاه‌ها و وزارت علوم بوده است، توانسته‌اند کارهای فرهنگی خوبی در آموزش عالی کشور انجام دهند.

وی افزود: هنوز نسبت به آرمان‌ها و کارهایی که باید انجام شود از خودم و دانشگاه‌ها راضی نیستم، اما با توجه به امکانات موجود کارهای خوبی انجام شده است.

خواجه‌سروی با بیان اینکه در طول این مدت تلاش بر این بوده که کار فرهنگی به معنای واقعی کلمه در دانشگاه‌ها صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اتفاق تاکنون افتاده است و پایه‌های آن گذاشته شده است.

معاون فرهنگی وزارت علوم تصریح کرد: وزارت علوم یک سند تحول فرهنگی برای دانشگاه‌ها در نظر گرفته است که در آن درباره سند دانشگاه اسلامی تجدیدنظر شده است، همچنین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در قالب آیین‌نامه‌های مختلف به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: برای اجرای این سند زیرساخت‌ها آماده شده و زمینه برای اجرای این سند کاملا آماده است./ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------